Hej!

Jag har inte orkat skriva här på länge.. Det har hänt så mycket så jag har inte orkat.. och jag tycker det är jobbigt att komma på något att skriva här..
Men jag tänkte dela med mig om hur min fredag var:)
Fredag:
jag var ledig ifrån skolan så jag fick sovmorgon:).. jag gick upp klockan tio och åt frúkost och gjorde mig i ordning och sånt:).. och sen så åkte jag till måg där träffade jag Rasmus, Anna C, Kristoffer, Nicklas, Emma, Erica och Anna S. jag satt med dom när dom åt:).. sen så gick jag och Rasmus och Emma till komunhuset där jag lämnade in en lapp sen gick vi till stan. jag tog ut lite pengar... och sen åkte Emma hem till sig och jag och Rasmus hem till mig:).. jag lagade mat till mig och Rasmus.. det blev fiskpinnar och pommesfrite. och sen så sjöng vi singstar på mitt rum:).. sen kom Emma hem till mig:).. och då var hon med när vi sjöng singstar:).. sen så spraya vi massa hårspray i Rasmus hår XD..det var lite synd om hon om så han fick duscha ur det XD..
sen åkte vi till stan.. vi gick till folketshus.. där träffade vi Kristoffer.. Emma och Kristoffer gick i väg och pratade.. ´
Och ujag och Rasmus och Fannie träfffa massa andra folk:)..
sen så gick vi runt på stan lite:).. Fast Emma och Kristoffer lämna oss efter ett tag..
fast det gjorde ju inte så mycket eftersom vi skulle gå till strömmen:)
och på strömmen täffade vi mer folk.. vi gjorde en tävling.. och Rasmus vann över mig.. xD..
efter strömmen så var jag och Fannie själva hemma. och vi satt vid datorerna lite.. sen somnade Fannie så jag kollade på tv tills Mamma och pappa kom hem.. dom kom hem efter tolv.. när dom kom hem gick jag och la mig.. för jag var jätte trött:)
R.I.P Jag saknar Tussi jag skulle vilja ha henne här nu<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänker på dig, även fast du har sagt att det är okej... Det är svårt, för jag vill verkligen inte såra dig! <3 HAHA, vid min högra sida ja<3. Jag stöttar dig också! JAG ÄLSKAR DIG!!!!! <3

2009-05-17 @ 14:19:02
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0