Fredag:)

Fredag och skolavslutning :D
Idag hade vi skolavslutning.
Vi fikade med klassen. Vi åt glassbåtar och drack cola;)
Och lärarna pratade lite grann:)
sen så gick vi till Aulan där lyssnade vi på massa som sjöng..
sen så sjöng vi allsån "imse vimse spindel" xD
sen så gick jag och pratade lite med min mentor:).
sen lämnade jag in lite böcker:)
sen så gick jag till parkeringen dät satt mamma, pappa, Fannie och Johan i bilen och väntade på mig:)
Och vi åkte till MCDonalds och åt där.. sen åkte vi till Båberg och handlade på Willys där:P
sen så kom jag hem, byte om till myskläder typ:P
sen kom Emma till mig och vi åt tårta:)
sen kom Kristoffer till mig också:)
Vi satt typ på mitt rum och pratade och jag kollade på gamla bilder som jag hade målat xD
sen så åkte typ Emma hem:(..
och då gick Kristoffer också hem..
så jag satte mig här:).. Och nu kom mamma och pappa hem:)..
och vi ska titta på film ikväll:D..

Nu kommer jag inte på något mer att skriva men alla får ha det bra<3
Och jag ska njuta av mitt sommarlov:)

See ya:D

Kommentarer
Postat av: Emma

Glassbåtar är gott! :D <3 Idag har vi haft kul. Våra tal var oerhört fina tycker jag xD. Imorgon ringer jag dig dirr när jag har vaknat<3

2009-06-12 @ 19:57:56
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0