Helgen

Lördagen var trevlig:)
hade kräftskiva.. och det var massa trevligt folk här:)
Kristoffer och Emma var här.. jag tyckte att det behövdes finnas någon i min ålder här:P
Nicole och Helena snodde mina skor så jag gick barfota xD
det blev kallt. xD.. Emma åkte hem ganska tidigt..
Linda bjöd hit Christian och Trond:)..
jag och Nicole och helena och Kristoffer möte dom:)
sen blev det kaos:S
skriver på msn vad som hände om någon vill veta så fråga där:S
jag försökte hålla nicole och helena borta ifrån "kaoset"...
det var inte lätt. men sen tyckte birgitta att helena skulle lägga sig.. så då höll jag bara nicole borta..
jag, nicole och kristoffer följde Linda, mattias, Chrstian och trod till bussen..
dom ville inte vara kvar när det var "kaos"..
sen när kaoset var över så kom alla hem till oss.. nicole somna..
och vi andra hade fett trevligt:D..
vi typ 2-3 på natten tog allt slut..

Söndag idag har jag inte gjort så mkt..
har inte velat gå ut efter "kaoset"..
fast vi grilla lite ute.
och åt tårta

jag fyller ju år idag:D komentera grattis?(A)
mamma fyller också år dag:)
grattis till henne och mig:)

förlåt för att jag är så dålig på att skriva här.. men jag ska bli bättre..

pusshej alla sötisar som läser<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var trevlans igår! :D Vad tyckte du om Johans blogg btw? <3 Snart ska vi våldgästa Christian, moahahaha (a) :D, hoppas det blir på fredag ffs! ;) Grattis igen vännen<3

2009-08-23 @ 21:31:50
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var trevlans igår alltså! :D Jag åkte hem tidigt .__. fail :o menmen.... Snart ska vi våldgästa Christian, moahahaha (a). Hoppas det blir på fredag alltså ;) och jag är fett pepp inför lördag! :D Grattis igen, puss på dig! <3

2009-08-23 @ 21:33:39
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja:D.. hoppas vi kan göra det haha;).. men christian säger att det är svårt att hitta dit.. men men vi kan leta(A)..

tack igen:)

och längta till lördag<3.. pusspuss

2009-08-23 @ 21:35:51
URL: http://finastejennie.blogg.se/
Postat av: Emma

Varsågod Jennie! :D Dumt att det är svårt att hitta, men vi får leta efter den (a) det blir awsome<3

2009-08-24 @ 20:31:54
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0