Torsdag

Hejsan nu var det torsdag då:)
och idag har jag varit i skolan som vanligt:P
det började med Matten som jag kom försent på.. det var ju lyckat:P..
Det gick ju bra på matten:P.. vi slutade tidigare på matten.. som vanligt:P..
och då gick vi till datasalen:)..
kollade bilddagboken och sånt..
sen efter det hade vi social omsorg. och där gick vi igenom en uppgift som vi hade gjort..
sen blev det lunch:)..
först så åt jag sen blev det datasalen igen:)
sen efter det hade vi omvårdnad.. och där var det redovisning:S..
jag visste inte riktigt vad jag skulle säga för vi ändrade precis innan så jagfick kolla i papprena hela tiden.. inte kul:S
efter omvårdnaden så var det engelska:)..
vi kollade på filmer som vi hade spelat in i klassen i små grupper:)
det var lite kul faktis:P..
sen så gick jag till stan möte Linda och Sandra:)
jag och Sandra tog bussen hem tillsammans:)..
och hemma hade vi besök av någon och jag vet ärligt talat inte vem det är:S.. det känns lite pinsamt:S..
så jag gick hit i stället:)

var det någon som orkade läsa allt då?:D

Bilden har inget med texten att göra xD:P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läste allt! :) stolt Bara för att du har Shotton på bild! <33

2009-04-23 @ 19:26:36
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0