Onsdag

Igår så hade vi uppsats i svenskan. och det kändes inte alls bra:S
det var riktigt jobbigt..
på kvällen gick jag på öppethus på Måg för jag hade ínget annat för mig:)
åkte dit med Emma. fast jag fick inte vara med henne.. Hennes lärare tyckte jag var i vägen:S..
så jag gick ut istället och då var Anna C där:).. så jag var med henne:)..
sen kom Emma ut och hämta mig. så jag satte mig med henne och Anna S vid datorn:)..
sen så gick jag och Emma en runt tur på måg:).. träffade några vi kände.. sen gick vi till stan:).. jag kollade hur mycket pengar jag hade på banken.. jag hade mer än jag trodde så jag blev riktigt glad:D
sen så tog hon sin buss hem och jag min buss hem:(
sen på kvällen somnade jag framför TV:n...
Jag
Idag har jag inte gjort något.. bara kollat på TV varit ute och letat efter Fannie. men jag hittar henne ínte.. men hon kommer väl in när hon är hungrig:)
jag är ensam hemma s¨å jag tänkte att jag kunde sitta här en sväng:)
skriva lite här och chatta på msn:)
mamma kommer hem ikväll. hon ska vara borta hela dagen. och pappa och Johan är ute med Molly:).. men dom kommer nog in snart:).
jag är trött idag:)..
men nu kommer jag inte på något mer att skriva här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0